fredag 27. mai 2011

Stil: Det Lille Svarte Skjørtet

The Versatile Black Skirt

Polyvore-montasje - med klokka frå venstre:
3 1 Phillip Lim off one shoulder top, H&M øyreringar, Amethyst ring frå fashion-conscience.com, vintage clutch-veske frå modcloth.com, G by Guess sequin tee, Roberta Chiarella hoop earrings, gullfarga armband frå topshop.com, armband i tre frå topshop.com, Converse joggesko, Neil Barrett blyantskjørt, Dior Addict Lip Glow Color Awakening Lipbalm, Christian Louboutin peep toe high heels, Marc by Marc Jacobs knelangt blyantskjørt, Estee Lauder Signature Eyeshadow Quad, Marc jacobs clutch-veske

Det lille svarte skjørtet er i fylgje meg enda meir anvendeleg enn Den Lille Svarte (kjolen) som Coco Chanel så kjent meinte alle kvinner burde ha i skåpet. Eg har sjølv no 3 svarte skjørt (ok, eit er mørkt, mørkt blått og 2 svarte) som eg brukar heile tida. Med ei kul t-skjorte, farga strømpebukse, tennissko og kanskje ei grå hettejakke sklir det rett inn på jobb, litt smykker og ei kul veske gjer meg klar for kafè eller øl og det riktige tilbehøret og ein fin topp gjer meg fest-fin i ein fei. Varianten eg brukar i år er litt lengre enn det som fekk hard bruk dei to siste somrane - eit miniskjørt med høgt liv og fire store pynteknappar i front. Eit lysegrått miniskjørt i kraftig bomull med glidelåsar og høgt liv har også hatt tung rotasjon i garderoben min dei siste åra, og er litt meir kvardagsleg.

Har du eit plagg du alltid kan ta fram uansett anledning?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar